Kundesenter


Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.

KJØPSVILKÅR

Registrering

For å handle i Trigonors nettbutikk må du registrere deg som. Konto opprettes under Min konto / Logg inn eller underveis når du foretar ditt første kjøp. Registreringen krever en gyldig epost-adresse. Vi leverer til hele Norge.Ved kort- og kredittkjøp må vedkommende i følge loven være 18 år. Når du handler er e-post og mobilnummer obligatorisk. Hvis du handler som bedrift må også et organisasjonsnummer oppgis.

Adresseendring

Kunden er selv ansvarlig for at riktig adresse og postnummer er oppgitt i profilen. Adresseendring gjøres på Min side. Registrert adresse vil være leveringsadresse, men det er mulig å legge inn alternativ adresse på levering. 

Priser

Alle priser er eksklusiv merverdiavgift. Alle kostnader knyttet til kjøpet, varer og eventuelt gebyr og frakt, vil fremkomme i kjøpsprosessen før man utfører selve betalingen. 

Vi tar forbehold om at feil kan oppstå på priser og beholdning samt tekniske feil knyttet til handlekurv eller utsjekk. 

Produktfoto

Vi tar forbehold om feil eller ufullstendig bildepresentasjon av produktene. Farger kan avvike  og fargenyaner på f.eks maling eller kartong kan avvike i forhold til virkelige farger. 

Leveringsbetingelser

Varene sendes for kjøpers regning og risiko. Ved en eventuell skade eller manko vil Trigonor hjelpe deg med å melde fra til transportør. Du som mottaker er dog ansvarlig for å kontrollere varene ved mottak. Kontroller alltid at kartongene er hele og uåpnede og at antall kolli stemmer med det som angis på utleveringsseddelen. Noter eventuelle skader eller avvik på fraktseddel før du skriver under, ellers risikerer du å ikke få erstatning. Dokumenter deretter skadene med bilder og send dem inn til Trigonors kundeservice. Reklamasjon av varer skal gjøres umiddelbart etter at skaden oppdages. Tenk på at varer som reklameres på tilhører transportøren til saken er ferdigbehandlet, og derfor ikke må kastes med mindre annet er avtalt med Trigonor eller transportør. 

Personvern

Vi i Trigonor AS er opptatt av at du som kunde skal være trygg på at vi behandler de opplysningene du gir oss på en sikker måte. Du kan når som helst be oss om å rette opp uriktige personopplysninger, eller få lagt til nye opplysninger om du mener de vi har er ufullstendige.
 

Du kan stole på oss!

 

Ønsker du å, vite mer? Les mer om personvern hos Trigonor.